Anpassade IT-tjänster. Obegränsad IT-support.
Hotell och restaurang.

Så hjälper vi dig
Utmaning
Hotell- och restaurangbranschen har en sak gemensamt: Det räcker med en dålig kundupplevelse för att förlora en kund för alltid.
Framgångsrika hotell och restauranger förstår att gästupplevelsen och produktiviteten påverkas av teknikens möjligheter.
Men tyvärr är det vanligt med föråldrade IT-lösningar som otillräckligt bredband, opålitligt wifi och gamla riktlinjer för telefoni och IT.
Dessa tekniska brister är en källa till gästklagomål och onödiga tidstjuvar för personalen. Ofta krävs stora investeringar för att åtgärda detta.
Lösning
AzenA förstår att hög gästnöjdhet handlar om att få allting rätt, hela tiden — från upplevelsen till tekniken.
Med vår helhetslösning för hotell- och restaurangbranschen kan våra kunder lägga mindre tid på att hantera tekniken och mer på att skapa en minnesvärd gästupplevelse.
Vår integrerade telefoni- och PMS‑lösning förenklar bokningar och interna processer, vilket ger ett smidigare arbetsflöde för personalen. Hypersnabbt bredband och driftsäkert trådlöst nätverk med täckning i varje vrå garanterar att gäster och personal alltid har den uppkoppling de behöver
Typiska resultat
- Smidigare arbetsflöden med sömlös integration mellan telefonilösningen och PMS‑systemet.
- Driftsäkert trådlöst nätverks som täcker hela anläggningen och tillgodoser wifi för gäster och personal.
- Anpassade IT-tjänster som minskar behovet av framtida investeringar och samtidigt gör det enkelt att hantera förändrade behov.
Ta nästa steg med fri rådgivning
Våra rådgivare är erfarna och hjälpsamma. Prata med en IT-expert från AzenA för att hitta den bästa lösningen för ditt företag.
