Anpassade IT-tjänster. Obegränsad IT-support.
Hotell och restaurang.
Så hjälper vi dig
Utmaning
Hotell- och restaurangbranschen har en sak gemensamt: Det räcker med en dålig kundupplevelse för att förlora en kund för alltid.
Framgångsrika hotell och restauranger förstår att gästupplevelsen och produktiviteten påverkas av teknikens möjligheter.
Men tyvärr är det vanligt med föråldrade IT-lösningar som otillräckligt bredband, opålitligt wifi och gamla riktlinjer för telefoni och IT.
Dessa tekniska brister är en källa till gästklagomål och onödiga tidstjuvar för personalen. Ofta krävs stora investeringar för att åtgärda detta.
Lösning
AzenA förstår att hög gästnöjdhet handlar om att få allting rätt, hela tiden — från upplevelsen till tekniken.
Med vår kostnadseffektiva helhetslösning för hotell- och restaurangbranschen kan våra kunder lägga mindre tid på att hantera tekniken och mer på att göra gästupplevelsen personlig och minnesvärd.
Våra skräddarsydda lösningar matchar dagens behov av flexibilitet och minskar behovet av framtida investeringar. Detta inkluderar modern telefoni som kan integreras med exempelvis PMS. Hypersnabbt bredband och driftsäkert trådlöst nätverk med täckning i varje vrå. Både gäster och personal får uppkoppling de behöver och förväntar sig.
Dessutom utbildar vi personal och skapar strikta säkerhetspolicys med automatiska uppdateringar som standard.
Resultat
- Integration mellan telefoni och PMS ökar produktiviteten
- Uppgradering av bredband och pålitligt wifi leder till högre kundnöjdhet
Ta nästa steg med fri rådgivning
Våra rådgivare är erfarna och hjälpsamma. Prata med en IT-expert från AzenA för att hitta den bästa lösningen för ditt företag.