IT-tjänster för småföretag. Lugn och ro i arbetsvardagen. Experthjälp i alla steg.
Våra lösningar bygger på Microsoft 365-plattformen och anpassas för att matcha dina behov. Obegränsad IT-support ingår, så att du kan göra det du gör bäst. Och med fasta priser får du förutsägbarhet och extra trygghet.
-
Microsoft 365
-
IT-support
-
Managed IT
-
Cybersäkerhet
-
Röst & data
-
Bredband
-
Private cloud
Redo för din verksamhet
Medan våra kunder delar många likheter, har de också många olikheter. Här kan du läsa om hur vi löser branschspecifika utmaningar.
Bra frågor vi vanligtvis får
Varför ska vi överväga AzenA?
Varför ska vi överväga AzenA?
Skicklig, snabb och prisvärd IT-partner. Det är ofta vad våra kunder berättar. De väljer att outsourca sin IT till oss för att det är smartare än att hantera det internt.
De uppskattar också vårt personliga engagemang. Många kunder har haft samma kontaktperson i över ett decennium, vilket ger en värdefull kontinuitet och säkerhet.
Detta djupa partnerskap möjliggör sann kundanpassning av våra tjänster, som dessutom är bindningsfria (ett bevis för vår filosofi att sätta kunder först).
Vi tror att över 100 kunder väljer AzenA tack vare vår kunskap och kundservice.
Vad betyder egentligen obegränsad IT-support?
Vad betyder egentligen obegränsad IT-support?
Se oss som ett all‑inclusive‑hotell för din IT: Du får all den hjälp du behöver för ett fast månadspris.
Japp, här ingår rubbet. Vi tar hand om dina datorer, molnkonfiguration, inköp av IT‑utrustning och komplett systemförvaltning.
Vi går också steget längre och pratar med andra leverantör när vi behöver lösa problem som hör till din IT. Likt hotellens concierge service 😜
Finns det något som inte ingår i supporten?
Finns det något som inte ingår i supporten?
Så länge företaget har PC eller Mac som uppfyller grundkraven, finns det egentligen inga begränsningar.
Detta får du veta på förhand eftersom vårt samarbete börjar med en teknisk förstudie. Inga otrevliga överraskningar. Inga oväntade kostnader.
Sen har vi ju saker som integrationer till affärssystem, utveckling av befintlig IT-miljö och byte av filserver. Detta är separata projekt som faller utanför supporten.
Hjälper ni bara småföretag i Stockholm?
Hjälper ni bara småföretag i Stockholm?
Vi hjälper kunder dagligen från norr till söder och öst till väst. Men hjälp på platsen kan vi av praktiska skäl bara erbjuda kunder i Mälarregionen.
Det är vid ytterst sällsynta tillfällen vi behöver åka ut till en kund för att lösa IT‑problem. Var därför inte blyg med att höra av dig om ditt företag inte finns i Stockholm.