företagslogotyp
Hjälpcenter
  • Tillbaka till azena.se
Telefoni
  • Telefoni
  • Microsoft, nätverk och datorer
  • Övrigt
      Tillbaka till startsidan
      1. Hjälpcenter
      2. Telefoni
      • Telefoni
      • Microsoft, nätverk och datorer
      • Övrigt

      Telefoni

      • Hur laddar jag ner softphone för PC eller MAC?
      • Hur vidarekopplar jag mitt eget direktnummer?
      • Hur lägger man till och tar bort en kollega i en kö?
      • Hur skapar man en profil i Flow appen?
      • Hur ändrar man en profil på en kollega i Flow appen?
      • Hur kommer jag igång med Softphone?
      • Hur kommer jag igång med Telekompaniets molnväxel för att testa?
      • Problem med samtalskvalité i din softphone?
      • Se bindningstid på företagets mobilabonnemang
      • Varför använda kö och röstbrevlåda istället för mobilsvar?
      • Hur kan jag styra en molnväxel på gammaldags vis med siffror?
      • Problem med mobiltäckning?
      • Vill ingen spela in era meddelanden i telefonväxeln? Eller låter det helt enkelt inte tillräckligt proffsigt?
      • Problem med ljudkvalité och samtal via VOIP? (SIP, alltså telefonsamtal över internet)
      • Hur använder jag Yealink 56t? - Guide och manual
      • Komigång guide för molnväxeln
      • Hur använder jag administrationsgränssnittet på home.telekompaniet.se?
      företagslogotyp
      AzenA - i goda händer
      • Tillbaka till azena.se
      • Anmäla ärende